onsdag 16 juni 2010

:D

Man kan ju verkligeninte klaga på dagens väder iallafall ;D
Har fått vara ute och myst i solen nästan hela dagen!
Wonderbar!!
Jag var iväg med Das Bajse för att hämta lill-bajsen på dagis tidigare för att sedan åka och hämta mitt eget monster..
Meeeeeen när vi kom ner till centrum så stod det en dagisbuss där så jag var tvungen att glida förbi lite snyggt och titta och mycket riktigt, där satt min stjärna^^
Dom hade varit i Sunnersta och sen till biblioteket här och läst lite så dom skulle precis käka mellis i bussen innan dom skulle åka vidare till dagis :)
Sköööönt för mig! ;D
Slapp sitta på ett par svettiga bussar i över en timme och kunde ta honom där istället ^^
Så jag behövde inte missa några trevliga solstunder alls idag :D
Nu ska jag bara laga mat i väntan på att solen invaderar min balkong och sen känns det ju som att det är dags för lite topless solning där!
Den enda som ser mig där är enda Das Bajse och det känns ju inte som att det är så farligt^^

Men nu var det dags att laga ihop nåt ätbart!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar