onsdag 23 juni 2010

Hemma igen..

Lång dag blev det..
Först hämta upp tjocka systerstor (hon väntar ju twins^^) sen vidare för att hämta systerliten och smita iväg till Thuns..
Där har man ju inte varit på år och dar och jag förstår ju ändå varför..
Typ sjuttioelva timmars bilfärd för något man kan köpa på stan -.-
Shoppade dock lite innan vi gasade vidare och fikade i a(nnor)lunda ^^

Sen var vi till återbruket och kikade en snabbis innan det var dags att åka och klippa till plastfarmor.
Varmt som f*n ute när jag prompt ville ha på mig min tröja för att inte bränna upp mig ännu mer, smaaaart att bara ta en t-shirt istället?? Idiot... -.-

Sen passade vi på att slinka in på City Cross (som monstret säger) och göra av med ännu mera pengar innan det äntligen(!) var dags att åka hem..

Landade hemma för en ryk sen och planerar inte att göra mycket mer än att duscha och sova ikväll..
Hur fan kan man bli så trött av att åka bil?

Nej nu ska jag brotta ner monstret i sängen innan jag kastar in mig själv i badrummet!

See ya!

1 kommentar:

  1. Thuns och Arlunda? Utan att höra av sig till mig? Va e du för syster som aldrig vill se mitt hus? Snyft snyft.
    Puss Mickis

    SvaraRadera