måndag 14 juni 2010

God morgon världen..

Vilken icke underbar dag!
Solen lyser med sin frånvaro ungefär lika mycket som jag vid de flesta festligheter här i stan..
Inte okey!

Har nyss tryckt i mig en mes-smörs macka så när jag känner mig lite modigare igen så ska jag ge mig ut på en vandring med Das Bajse!
Konsumerade alldeles för många kalorier i alkoholform i fredags och sen har jag legat på soffan likt en strandad val i två dagar så nu jävlar ska här motioneras!
Gymkortet börjar inte gälla förren den första (doh!) så man får ju göra det bästa av situationen tills dess, eller hur?

Nej nu ska jag träffade Bajsarna om typ fem minuter så jag lär ju kasta på mig lite kläder..
Mina fönstertittare lär ju bli besvikna om dom får se mig utan kläder ute..
Förstöra deras kvällsnöje sådär liksom..
Känns ju lite elakt ^^

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar