söndag 13 juni 2010

Pissväder!

Underbart eller hur..
Inte!
Nästan så att det känns som att man borde ha någon att krypa ihop i soffan med och glo på en film?
Meeen så är inte fallet så man får göra det bästa av situationen^^
Har läst lite i tidningar och så..
Jag har ju värsta ångesten över att behöva visa mig på stranden när solen tittar fram..
Även om jag har en av dom snyggaste bikinisarna^^
Hahahah!
Aja iallafall så står det ju alltid en massa tips om sånt och bland annat så ska man gå omkring hemma i bara underkläder eller i badkläder(!!) och säga till sig själv att man ser bra ut, duger som man är osv..
Ingenting för mig så jag tänkte istället försöka lägga upp lite mer bilder på mig själv på bloggen^^
Som alla som känner mig vet så hatar jag att vara med på bild så det kommer ju bli en utmaning^^
Kanske t.o.m ska sluta springa ifrån vimmelfotograferna när jag är ute?
Ett steg i taget så det får bli en vanlig bild nu^^




Sliten, uttråkad, ångestfylld osv..
Men jag tänker ändå säga att jag duger som jag är!
xD

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar