söndag 13 juni 2010

Ett till ba´!

Varför inte kasta in ett till inlägg liksom?
Känns ju inte som att jag har något bättre för mig ändå^^
Var ner till tvättstugan efter förra inlägget..
På torsdag fanns det tid -.-
Jävla skitgrejjer!
Dumt att bygga en tvättstuga till så att man kan få kläderna tvättade någon jävla gång..
Det är typ 200 lägenheter som delar på samma jävla tvättstuga..
Eller ja..
Det är ju två tvättstugor..
Med fyra pass per dag..
Hmm.. Fyra gånger två är åtta..
Åtta gånger sju är femtiosex..
Låter det logiskt?
Över 200 lägenheter(!) och 56 tvättider i veckan?
Jag tycker iallafall att det är helt sjukt dåligt =/
Ska tvinga systerliten att byta lägenhet med mig, hos henne finns det jämt tvättider och hon går ändå inte till tvättstugan själv :P
Bra argument eller hur!? ^^

Nej nu måste jag kolla på tv en stund..
Känner mig alldeles för smart nu som håller på en massa matematiska uträkningar ;D

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar