söndag 6 juni 2010

Men va faan..

Jag komemr aldrig orka skriva om fredagens eskapader så jag summerar det lite kort istället..
Systerliten sprang ut kvart över tolv och då stod vi där med dom pinsammaste skyltarna av alla.
Sen terroriserade vi henne en liten stund innan hon försvann i väg i en jänkare för att studenta sig lite på stan innnan mottagningen.
Då åkte vi andra hem och började med förberedelserna och sen kom alla hit och systerliten och apan var ganska så alkoholpåverkade och det slutade med att apan strippade ner till kalsonger och hoppade ner i barnpoolen för att sedan slita tag i systerliten och slänga i henne med kläderna på^^
Sen var det folkligt och trevligt här och systerliten åkte in till stan och hortsatte att parta vidare vid åttatiden och då satt det fortfarande några kvar så vi fortsatte att ha det trevligt med massa prat och skratt till ett tiden och sen var det dags för dom att också röra sig hemåt..
Det var ungefär allt..tror jag^^

Ja och idag har jag inte gjort mycket.
Monstrena har badat och jag har suttit i solen och bara tagit det chill^^
Nu ligger mitt monster i säng och det andra har åkt hem så så fort han somnar så ska jag hoppa in i en dusch och sen bara ligga framför tv:n hela kvällen och hoppas på att det inte kommer någon mer åska!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar