tisdag 15 juni 2010

Sorry..

Känns som att det förra inlägget var lite bittert!
Fast det var ju faktiskt meningen.
Så less ibland bara..

Men nu ska jag strax åka..
Tjohooo vad jag har lust med det..
Icke!
Tur att mp-nissen är laddad med bra musik iallafall^^
Då hinner jag säkert bli på lite bättre humör innan jag kommer ner ;D
Music is my true love!

Sen när jag är hemma igen så blir det nog en boxningsmatch med monstret^^
Skitbra för konditionen ju!
Han blir överlycklig när han får jaga omkring mig med boxningshandskarna på och försöka få in en träff :P
Synd bara att det gör så ont när han väl får in en :P
Hmm.. det känns som att jag borde ha fortsatt på kick/thaiboxningen ett tag till och blivit lite stryktålig ^^
Fast jag skyller på att jag bröt lillfingret och inte fick boxas med gipset och sen så blev jag ju gravid med monstret och när jag kunde börja igen så var det ingen annan som ville och jag är ju för feg för att göra sånt själv^^
Man ska ha bra saker att skylla på :P

Nej nu ska jag göra mig klar för att gå ut till min gröna limousine ;D

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar