tisdag 15 juni 2010

Vad sysslar jag med egentligen?

Nej det är inte bara du som undrar det ^^
Jag har frågat mig själv samma fråga tusentals gånger..
Vad i helvete gör jag egentligen? :P
Ni läsare kanske undrar varför i helvete jag skriver så jävla ofta vissa perioder och jag har tyvärr inget annat svar än att jag bara gör´t!
Skriver när jag känner för det och har varit totalt sysslolös de senaste dagarna och då blir det ju datorn som drabbas..
Sen så gör jag ALLTID en massa andra konstigheter som jag inte förstår varför..
Det gäller allt från "karlar" till mat..
Vad tänker man med vissa gånger?
Jag har faktiskt ingen aning, men som tur är så lär man sig av sina misstag (oftast!!) och slipper göra om det ;D
Men nu ska jag nog försöka blåsa John Blind och lura till mig lite sömn så att jag orkar med morgondagen också :)

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar