onsdag 16 juni 2010

Nehepp..

Det bidde ingen sömn för mig idag..
Jävla skit..
Aja, bara att hoppas på att man sover gott ikväll då :)

Nu har jag suttit och sökt lägenheter till förbannelse!
Vill ju verkligen härifrån..
Helst förra året -.-
Har hittat massssaaaa fina i områden som jag faktiskt vill bo i..
Meeeeen självklart så hamnar man ju sist på listan..
Varför tog jag den här lägenheten från början?
Har aldrig trivts i området ens.. =/
En person som bor i närheten som jag har umgås med också..
Dom andra har flyttat eller så har vi brutit kontakten..
Känner iofs flera här men inga som man umgås med på daglig basis eller så..
Jag vill bo närmare staaaaan!
Om jag nu får något av de jobb jag hoppas på så känns det så jävla värdelöst att pendla härifrån..
Måste ju tänka på att jag har monstret på dagis på andra sidan stan och vill ha kvar honom där tills det är dags för skola åtminstonde..

Men nu ska jag sluta tjata om det där och pyser iväg ut i solen en stund!
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar