tisdag 15 juni 2010

Äntligen hemma!

Suck, pust, stön och stånk!
Kändes som att jag aldrig skulle komma hem ett tag^^
Var ju på möte halv två, det gick fort..
På gott och ont :P
Då hade jag istället alldeles för mycket tid att slå ihjäl tills det var dags att hämta monstret på dagis -.-
Men jag gjorde det enda rätta och gick till systerliten på hennes jobb och snodde en latte^^
Sen vandrade jag runt på stan en stund men det är ju så fruktansvärt trååååkigt att gå själv så jag telefonterrade Das Bajse istället..
Det gick inte heller så bra då min mobil dog -.-
Så det var ju bara att gilla läget :P
När jag väl hade hämtat monstret så fick vi vänta i femton-tjugo minuter på bussen hem..
Kissnödig som ett as var jag också!
Inte okey när man dessutom hade en halvtimmes bussresa framför sig..
Trodde fan att min blåsa skulle spricka innan vi kom hem :P
Meeeen det gjorde den ju inte som tur var ^^

Nej nu är det dags att sätta igång och laga mat..
Har ingen inspiration överhuvudtaget till det (som vanligt) så vi får se vad det blir för ickespännande..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar