onsdag 2 juni 2010

Bland partytält och barnpooler

Meeeeen åååååååhå så trött jag är idag! ^^

Blev sent hos storebror och svägerska igår..
Eller ja..
Typ..
Om man ska upp på dagis så^^
Så vi sket i att åka hem igår och sov kvar hos päronen istället :)
Fick skjuts till dagis i morse och allt ;D
Sen åkte jag med mamma och inhandlade partytält och en barnpool så att det finns klart på fredag (ja när systerliten tar studenten)!
Passade på att gå förbi henne på jobbet och åt lunch också ^^
Sallad is the shit!

Nu skulle mamma åka och hjälpa min faster med en begravningsbuffé på Odinsborg så då åkte jag hem och ska plocka lite innan det är dags att hämta monstret på dagis.
Sen blir det en sväng ut till mamma igen och hjälpa henne att köra sopor och få iordning lite på gården tills på fredag :)

Undrar om jag ska lägga mig och vila en stund..?
Bäst att ställa klockan ifallatt jag skulle somna^^

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar