tisdag 23 februari 2010

Vad göra?

Känns inte som att jag kommer kunna sova..

Allt känns bara konstigt..
Inte på ett dåligt sätt..
Men inte heller på ett bra..
Bara konstigt helt enkelt..

Upp tidigt imorgon och iväg till dagis..
Sen hem till päronen och umgås så mycket som möjligt med systerliten innan det är dags att skjutsa henne till flyget..
Jag och monstret ska åka med dit och vinka av henne när hon åker :)
Ett måste!
Hon ska fan vara borta i nio veckor!
Shit..
Hon åker imorgon..
Jag kan inte fatta det :P
Min lilla lillasyster har blivit stor nu ^^
Kommer sakna henne massor iallafall men förhoppningsvis så fixar hon en blogg som hon har sagt så kan vi åtminstone läsa om vad hon har för sig där nere:P
Hade jag haft råd så hade jag åkt dit och hälsat på men det kostar ju tyvärr en hel del =/

Nej nu ska jag packa ihop dom saker hon har här så att jag får med mig det imorgon :P

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar