onsdag 17 februari 2010

Pust!

Jag hade rätt!
Igen..
Det börjar bli lite jobbigt.. ^^

Haha neeråå..
Så jävla självgod är jag inte, bara nästan ^^
Men..!
Jag blev på bra mycket bättre humör igen när monstret hjälpte mig med maten :)
Det enda som är jobbigt är att man inte kan koncentrera sig så mycket för att man alltid håller koll på honom så att han inte ramlar av stolen eller bränner sig..
Nästan hälften av köttfärssåsen, som han fick röra i, ligger ju på spisen och på plattorna :P
Men han tycker ju att det är så roligt och hn äter ju så bra om han får hjälpa till så det är det värt ;D
Har sett att det finns någon speciell svamp eller nåt man använder till at göra rent plattorna med..
Kanske ska prova det ^^

Meeeeeeeeeeeeeen jag vill ha kolsyra!!
Har riktiga cravings efter det!!
Bubbelvattnet tappar ju bort det efter en stund och blir bara smaksatt vatten -.-
En 1½ liters kall Pepsi Max är precis vad jag vill ha!!
Bara svepa den och mmmmmm....
Men...
Det ska jag inte..
Har inte druckit någon form av cola, pepsi eller sånt på två veckor nu och ska fan inte göra det heller!
Vill inte börja med skiten igen..
Har räknat ut att jag spenderar ungefär TOLVTUSEN KRONOR om året (((!?))) på den skiten!!
Förstå hur mycket det är!?
Helt jävla sjukt egentligen..
Röker iofs för ungefär lika mycket om året också men jag tar en sak i taget och det var colan som var den största boven, både i plånboken och för hälsan..
Sjukt eller hur?
Det går ju fortfarande åt alldeles för mycket pengar på bubbelvatten och energidrycker men inte ens i närheten av vad jag gjorde av med på colan..
Memo till mig själv: köp ny kolsyrepatron till sodastreamern!

Ja vad ska man hitta på nu då?
Monstret leker för fullt nu dom sista minutrarna innan han ska lägga sig..
Viktigt det där med hur lång tid man har på sig vettu..
Tur att han inte kan klockan än^^

Menmen, jag ska inte skriva mer här iallafall.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar