fredag 26 februari 2010

:(

Jag vill ha ett pass!!

Jag vill åka till teneriffa och krama min systerliten NU!
På måndag är det till polisen och fixa pass som gäller så att jag kan åka och möta henne i london när hon ska komma hem!!
Jag hatar när du är ledsen systerliten!!
Jag vill vara hos dig nu..
Men när du åker hem så kommer jag och Bajsen och möter dig i london så stannar vi där en natt och har lite roligt innan du åker vidare hem!
En alldeles utmärkt plan tycker jag ^^

Nej vad ska jag skriva nu då?
Sitter hemma hos päronen iallafall..
Monstret sitter uppe på systerlitens rum och kolla på brum :P
Jag sitter i deras sovrum och håller datorn gisslan ^^

Ska väl upp och bråka lite med Bina snart tänkte jag :P
Har fan hunnit med en massa saker här idag..
Piercat Binas navel, flätat till storebror, och bråkat med datorn..
Ska pierca mammas navel också är det tänkt fast nu börjar klockan bli så mycket så jag funderar på att ta det imorgon innan vi åker istället...
Hmm...
Ja det blir nog bäst så ^^

Nej nu ska jag sluta blogga för till fället iallafall..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar