torsdag 25 februari 2010

Lalalalaaaaaa!!

Blev inga uppdates igår..
Det fanns helt enkelt ingen tid för det :P

När jag hade lämnat monstret på dagis så hämtade vi systerliten hos hennes gubbe och sen åkte vi hem till päronen så jag kunde umgås med henne heeeeela dagen^^
Eller nästan..
Var ju tvungen att hämta monstret också :P

Vi åkte med till flygplatsen och lämnade henne också..
Synd bara att hon var tvungen att gå igenom säkerhetskontrollen och gå till gaten så tidigt =/
Några tårar blev det ju.
Ganska många från monstret som kommer att sakna sin moster jättemycket.
När hon hade gått igenom säkerhetskontrollen så gick vi upp ch satte oss och kollade på när planet kom in och så..
Sen vinkade vi till henne när hon gick ombord :)
Monstret blev jätteglad när han såg henne där ute men sen blev han jätteledsen när planet flög iväg..
Förstå så glad han kommer att bli när hon kommer hem efter 9 veckor :)
För att inte tala om vad jag och mamma kommer att bli :P
Kommer bli det största gråtkalaset i flygplatsens historia ^^
Om du läser det här systerliten så hoppas jag att resan gick dunder och att du har det underbart där nere!
Älskar dig! <3

Kom inte hem förren strax efter halv elva igår kväll och var riktigt jävla supertrött!
Skulle gå och lägga mig på en gång var det tänkt men då var det någon som började skriva till mig på msn!!
Ville reda ut allt och kunna prata igen..
Att jag skulle förlåta honom i mitt hjärta..
Jag var så arg när läste det han skrev..!
"En del av mig bryr mig fortfarande om dig", "gjorde fett taskiga grejjer mot dig, ledsen för det"...
Jag har hört allt förut och jag vet att det bara är en massa mumbojumbo för att han ska må bättre över sitt beteende.
Massa jävla bortförklaringar och bedyranden om att man har växt upp nu..
Alla lögner och svek försvinner inte bara för att du vill prata om det..
Om vi någonsin kommer kunna prata avslappnat kan bara tiden utvisa..

Nej nu orkar jag inte sitta här längre, ska ta med mig mitt monster och gå ut en stund!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar