fredag 26 februari 2010

Morgonstund är bajs i mun..

NEJ jag är ingen morgonmänniska!

Vaknade för en halvtimme se av att monstret hoppade omkring i sängen..
Asså han stod inte och hoppade utan röjde omkring och sprang fram och tillbaka..

Sov inte allt för bra i natt..
Är ju orolig för systerliten..
Fan hoppas att hon har det bra där nere nu..
Fyllde på hennes mobil en gång til igår kväll så att hon har så hon kan höra av sig om det är nånting..
Visst är det jobbigt när småsyskonen växer upp??
Man vill ju bara vara där och skydda dom hela tiden..
Men det funkar ju inte så har jag hört :P
Dom måste få göra allting själva..
Men det skulle kännas mycket bättre om jag hade ett pass och pengar så att jag kunde åka dit på en gång om det skulle vara nånting..
Så på måndag så ska jag gå och fixa ett pass^^
Pengar till biljetterna löser sig alltid:P
Nej nu ska jag sluta vara en sån hönsmamma..

Vad hittas på idag då??
Är ju flera timmar kvar tills jag eventuellt ska åka ut till päronen iallafall..
Nånting måste jag göra innan annars kommer jag få krupp..
Åka ner på stan kanske??
Fast det orkar jag nog inte..
När man har småmonster är det inte så roligt att gå i affärer.
Tycker jag iallafall^^

Nej nu måste jag leta fram en tofsjävel så jag kan sätta upp mitt förbannade jävla skithår som vägrar att lyssna på mig och istället bara flyger omkring utav bara helvete och irriterar mig lika mycket som att en böld i arslet på tour de france!!!

See ya!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar