torsdag 18 februari 2010

Gaah!!!

Jävlahelvetesjävlakukryggfrånhelvetesjävlaanushål!!!!!!

Fan så jävla less jag blir!!
Var ner till affären en sväng, fick ett grovt sug efter fanta..
Vägen ner dit gick skapligt bra, behövde inte stanna så mycket..
Men när jag var där så låste den sig hela jävla tiden!
Var tvungen att gå och hålla i mig i hyllorna som en jävla pensionär!
Inte nog med det...
Mitt jävla fittben fick nåt jävla dampryck så varenda gång jag stannade så började det rycka..
Levde ett helt eget jävla liv..
På vägen hem sen så var det liiite bättre igen..
Gick nästan att gå ordentligt iallafall..

Hoppas att det har gått över imorgon för jag ska fanimej på bio med mitt monster och systerliten och sen på kina med dom, systerstor, hennes gubbe och monstrets kusin och har fan ingen större lust att sitta ner så länge eller gå runt speciellt mycket med den här jävla skiten!

Ursäktar om det var någon som blev illa till mods av de svordomar jag använde i det här inlägget..
Eller..
Nej jag skiter fullständigt i vad ni tycker om det idag för när det gör så ont så vill jag egentligen bara skrika ut allt det där men håller mig till att skriva det här och jag tvingar ingen att läsa det!

Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar