lördag 27 februari 2010

Marknad och saknad..

Var ju på marknad i sala med mor min idag..
Ja monstret var ju också med såklart^^

Det är ju lite jobbigt att åka till sala fortfarande eftersom min älskade mormor bodde där..
Åkte förbi hennes gamla lägenhet och blev både glad och ledsen..
Glad att jag faktiskt har så mycket minnen från henne men så otroligt ledsen för att allt gick som det gick och jag saknar henne verkligen..

Köpte inget speciellt på marknaden..
Eller ingenting all till mig faktiskt :P
Monstret fick några tavlor med "raggarbilar" på och en biltrailer med spindelmannen ^^

Så jag ska väl spendera resten av den här dagen med att fixa iordning i hans rum och så tror jag :P
Men nu ska jag prata med systerliten på msn innan hon måste lämna datorn! <3

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar