tisdag 23 februari 2010

Shalalalaaaaa!

Fan jag fick craving på fanta igen...

Såå jag slängde upp monstret till Das Bajse och sprang till affären..
Lyckades klara mig utan att bli uppäten av dom flygande isbjörnarna och nu är vi hemma igen..
Mónstret ligger i säng och jag ska nog fan hoppa in i en varm dusch..
Inte ett skit är det på tv idag heller..

Åh just ja..
Pratade lite med dom på nuevo hur jag upplever monstret och så, att vi har funderat på om han kan ha någon form av bokstavskombination.
Men hon tyckte att han bara var ett barn och livlig osv och att jag inte alls behöver utreda det..
Sen när jag kom till dagis så pratade faktiskt en av hans fröknar med mig om just det.
Hon har börjat upptäcka "tecken" på det nu och tycker absolut att en utredning ska göras.
Han är ju inte på dagis så mycket så det är därför dom inte har sett något tidigare och så tror hon..
Jag har ju sagt till men dom har inte tänkt på något speciellt förren nu..

Meeen.. det blir bra dte med så småningom :D

Nu ska jag duscha!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar