måndag 22 februari 2010

Just keep on going..

Har egentligen inget att skriva om som vanligt..

Men skriver ju ändå..
Som vanligt ^^

Kollar på Nitro Cirkus på MTV..
Jävla idioter asså :P
Hahahah helt sjuka..
Förstå om mitt monster börjar med såna saker när han blir större!
Åh herreguuuuuud!
Jag blir svettig bara att tänka på det..
Hjälp merå!
Nerå det verkar ju hur kul som helst..
Men jag vill inte att min bebis ska göra det :P

Nej men ja..
Hoppas att det är varmare imorgon iallfall..
Ska ju upp och iväg till dagis.
Inte okej när det är nästan 30 minus ute..
Funderar på att pysa iväg och sola också på en gång..
Eller så tar jag det lite senare i veckan..
Hmm..
Nej jag kan inte bestämma mig..
Får se hur det blir helt enkelt..

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva om mer..
Men nånting måste jag ju komma på eller hur?
Eller så fortsätter jag bara att ordbajsa så lär det ju bli bra till slut^^

Nej..
De bidde det inte..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar