torsdag 18 februari 2010

Home igen!

Hem och vänder ba´!

Vi blev bara en halvtimme sena till dagis som tur var :)
Så nu är jag hemma igen och ska bara typ byta om innan jag (förhoppningsvis) ska åka och sola med Das Bajse ;D

Kände inte riktigt för att luffa omkring själv på stan i två timmar och vänta på henne..
Känner mig så otroligt porrig i mina mjukisar och trasiga skor :P
Eller ja, hade jag hunnit få pengar så hade det inte gjort så mycket ^^
Men nu finns det bara pengar till att sola och till mjölk så att vi har så det räcker till imorgon.

Fan jag är lika glad idag som jag var igår ;D
Tror fan att det är bra för mig att åka buss själv och lyssna på musik på högsta volym^^
Synd bara att det inte verkar som att någon annan tycker om min musik, dom stirrar så konstigt..
Hmm.. Äh!
Fuck dom, musik is the shit liksom!
Var t.o.m tvungen att fortsätta lyssna i mp:nissen när jag kom hem^^
Fula sig lite framför spegeln va :P

Sitter och messar med systerliten nu, hon var ut igår och hade glömt att ställa alarmet så det var ju tur att hon vaknade för hon börjar jobba klockan 12 ^^
Nej nu börjar jag bli sådär rastlös igen.. -.-
Inte okey!
Ska inte åka förren om typ 40 minuter heller..
SUCK!

Men inte ens det tar bort mitt glada humör just nu :P
Jag är nog fan en av de otåligaste människorna som finns..
Synd bara att min bästaste vän och vapendragare är en av dom segaste som finns ^^
Men vi kanske kompletterar varandra då? :P

Nej ska man ta och göra lite nytta istället för att sitta här och sitta kanske..?
Ja det är nog lika bra.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar