måndag 22 februari 2010

Eh.. KALLT!

Ingen direkt värme nu eller..

Ca 25 minus.. mmm trevligt....
Så det känns som att jag kommer att vara inne hela dagen idag..
Mamma kom och lämnade monstret för en stund sen så då var jag ju tvungen att gå ut..
Inte okey!
Han fick sova kvar där ute efter fikat och så igår för klockan blev lite mycket och mamma ville inte riskera att han skulle somna i bilen på väg hem.
Hon skulle ändå åka och jobba och skjutsa folk till stan nu på morgonen så då passade det ju lite bättre att köra honom nu också.
Just nu är han inne på sitt rum och lyssnar på sin Pettson och Findus skiva på typ högsta volym...
Suck!
Skulle aldrig ha visat hur man gjorde med stereon ^^

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på..
Är väl inte så jättepigg på att göra nånting egentligen heller :P
Fortfarande trött, har ju bara varit vaken i typ 40 minuter..
Nej jag får väl sitta och glo runt på internätet tills jag har piggnat till lite..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar