fredag 26 februari 2010

Dags att sova?

Man ska ju trots allt orka upp med monstret imorgon..

Han vaknade inte förren vid tio i morse men då blev vi ju så sena hem och så..
Så imorgon lär han vakna tidigt som vanligt.

Rymmer nog ut till mamma ett par timmar imorgon..
Har ju inte så mycket att göra här hemma liksom =/
Eller ja.. nånting finns det ju alltid men där ute finns det sällskap :P
Trots att jag och Bajsen bor så nära så umgås vi inte på det sättet liksom^^
Typ sällskapar till affären och festar ihop ibland :P
Ja och så våra kvällscigg/sopkastningar ^^
Däremot så pratar vi ju i telefon i x antal timmar per dag..
Jag tror att vi behöver skaffa en varsin hobby asså ^^

Fan va jag vill ha cola!!
Inte okey!
Om man inte räknar med Morgan och Colan jag drack i lördags så har jag inte druckit det på 3½ vecka nu..
Har en halv flaska kvar i kylen sen i lördags som jag inte har rört än *stolt* :P
Ska nog kasta den på Bajsen innan jag faller för frestelsen ^^

Nej nu ska jag sluta skriva..
Blir väl mer imorgon..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar