onsdag 17 februari 2010

Bara att fortsätta..

Jag tror att jag har fått en allvarlig släng av skrivdiarré...

Känns som att jag har skrivit hur mycket som helst dom senaste dagarna ^^
Men det är ju bra.. eller?
Jag bara skriver och skriver och skriver och skriver..
Lalalalalaaaaaa!

Jag är så jävla happy idag!
Ingen aning om varför :P
Allt känns bara så jävla bra för en gångs skull^^
Asså seriöst, jag är verkligen skitglad..
Över ingenting..
Vet inte hur länge sen det var jag var såhär glad!
Hahaha nej ta och skriva om nånting annat kanske ^^

Glömde ju skriva att jag fick ett par byxor av Sabina igår :D
Vita jeans från sexy by sweden(?) som hon hade köpt men som var för stora för henne..
Synd för henne men tur för mig ^^
Hur fina som helst till mina stövlar ;D
Tack Sabina!! ;D

Monstret fick en jättefin keps av systerliten igår också, tänkte försöka få ett kort på honom när han har den sen..
Om han kan sitta still^^
Har ju ingen kamera som funkar som den ska så jag får använda camen..

Nej nu ska jag hänga tvätt!

See ya!

1 kommentar:

  1. Haha, varsegod gumman. Jeansen är inte sexy by sweden, men något annat stort märke, så fan för dig!! ;P Skitsnygga iallafall, jag tar tillbaka doim när jag har gått upp lite i vikt. :D Ska hjälpa dig fixa bloggen sen också, har lite planer på hur vi ska göra den Erikalicious ;D Pusspuss

    SvaraRadera