fredag 19 februari 2010

TRÖTT!!!

Äntligen hemma igen..

Bion var hur bra som helst..
Så ni som funderar på att se Prinsessan & Grodan, gör det!
Jag skulle se den även om jag inte hade barn^^

Middagen efter var också kalas..
Systerliten, jag och monstret träffade ju upp systerstor ett tag efter bion för att gå och äta kina..
Vad hon inte visste var att alla syskon, syskonbarn, hennes gubbe och våran ena kusin också var där :)
Hon ville att alla skulle komma hem på söndag och äta middag så hon får träffa dom innan hon åker men vi hade redan bokat det här :)
Men det var ju bara att spela med..

Monstret följde med sin kusin hem och ska sova där så nu ska jag njuta av ensamheten..
Kommer nog somna närsomhelst ändå ^^
Ryggen gör fortfarande ont..
Inte lika som igår men ändå tillräckligt för att smula ner mitt humör..

Nej nu pallar jag inte skriva mer..
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar