fredag 19 februari 2010

I want my make up!

Hahaha va fan asså..

Kul att gå ut och käka när man ser lika sliten ut som a-lagarna i centrum..
Har fortfarande inte hämtat mina saker hos alex sen förra onsdagen..
Alltså allt mitt smink, min hårborste och lite kläder..
Men det är väl inte så mycket att göra åt saken..
Har nog en gammal mascara ligger nånstans och så har jag ju Sabinas fina läppstift som ligger kvar i min väska sen vi var ut^^
Haha jag ska försöka komma ihåg att ta med det och lämna det nästa gång vi ses bruden.

Alla som känner mig vet ju att jag inte sminkar mig speciellt till vardags men idag vill jag fan det..

Åh vilken fiiin tröja!!
Kollar på MTV..
Fergie har en skitsnygg kort röd adidaströja!
Give me!
Eller ja.. ge mig hennes kropp och danskunskaper på en gång också vettja!^^
Älskar att dansa och det skulle nog fan va ännu roligare om man var bra på det :P

Nej nu ska jag leta efter något att dölja ansiktet med.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar