måndag 22 februari 2010

Jag vill..

Byta namn på min blogg...

Jag tog ju den för att jag inte var så inne på det här med att blogga..
Men nu är jag ju det..
I lööööv it!
Hahaha men va faaan!
Det var därför jag tog samma när jag bytte från blogg.se hit..
Kom på det nu när Das Bajse skrev och sa att det inte fanns några lediga fan :P

Lalalalaaa..
Jag är rastlöööös!
Ovanligt va? ^^
Har ingen aning om vad jag ska skriva så det blir bara en massa babbel som vanligt.
Försökte knäppa kort med camen nyss..
Det var för mörkt så man såg ingenting :P
Knäppte några i lördags också men nu när jag kollade igenom dom så såg jag att jag kunde nog lägga dom i papperskorgen :P
Fan jag hoppas verkligen att jag får en kamera i present..
Synd bara att det är så lång tid kvar tills jag fyller -.-

Har inte råd med nånting alls just nu..
Alla pengar som inte går åt till mat och kläder till monstret ska sparas!
Nu jävlar ska det resas snart ;D
Eller ja.. I höst :P
Wiihoooo!!
Massa pengar ska spenderas då!

Nu har Das Bajse skaffat en egen blogg^^
http://intesomallaandrabarn.blogspot.com
Ska hoppa in där nu jag :P

See ya!

1 kommentar: