torsdag 12 augusti 2010

Whoop whoop?

Fan så trött jag är..
Ovanligt va? ^^
Inte så väldans konstigt med tanke på utgången igår kväll/natt och en tidig monstermorgon?
Umgåtts med systerliten typ heeeeela dagen idag <3
Frukostmys(?), allmänt slappande och tv-tittande innan det var dags för monsterhämtning..
Sen bar det ner mot staden för att träffa Emelie och Markus :)
Då blev det glarre, latte och lek i stadsparken..
PUST!
Btw.. Monstret och Markus är lätt dom stekigaste stekarna i stan.. ^^
Ni skulle ha sett själva (jag skulle knäppa kort men batteriet i kameran tog slut -.-)

Försöker komma på om det är något mer jag vill dela med mig om gårdagen också^^
Äh skitsamma..
Jag hade roligt iallafall :P
Underhållning (förutom systerliten & co så var stadens dansikon där xD MÅSTE ses, kan inte förklaras^^), lite annat att titta på och såklart all trevlig personal^^
(Fast om jag ska kalla vakten som tror och vill få mig att tro på att vi har nuppat trevlig, det vette fan^^)

Nej nu vankas det en dusch innan jag intar ryggläge och inväntar John Blind!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar