lördag 7 augusti 2010

Sådärja..

Nu är vi äntligen på väg hem igen..
Stannade ute i skogen hos bekanta och drack kaffe och kollad på huset som dom håller på att bygga..
Känns dock som att vi åkte åt fel håll när vi åkte dit så nu är det väl ännu längre hem..
Lilla svarta håller ju inte hur länge som helst utan att bli laddad tyvärr så jag vill bara åååkaaa..
Börjar iofs att ledsna lite på den musik jag har på den..
Känns inte så värt att köra på spotify heller när man tappar mottagningen hela tiden och dansband vägrar jag lyssnar på, det ska inte få förstöra mitt humör! :P

Skulle tippa på att det dröjer cirka fyra timmar innan vi är hemma -.-
Det var ju den lördagen det..
Hade ju tänkt försöka orka mig på att göra nånting när vi kom hem ju..
Inte okej!
But shit happens, just ask Katriiin ^^

Nej nu ska jag fortsätta att lyssna på my beloved music!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar