måndag 30 augusti 2010

Tack..

Skulle jag få vara glad en HEL dag..?
Visste att det var för bra för att vara sant..
Mamma ringde på kvällningen och berättade att farmor är inlagd igen..
Hon bara kräks hela tiden..
Cellgifterna börjar väl ta ut sin rätt nu..
Grejjen är att jag inte har haft så mycket eller bra kontakt med min farmor sen min pappa dog..
Varför vet jag inte..
Det bara blev väl så antar jag..
Men hon är ändå min farmor och jag minns hur det var när jag var liten..
Jag vill så gärna ha bättre kontakt med henne..
Men det har tagit för lång tid..
Nu känns det bara fel..
Det känns som att jag skulle göra det för att säga farväl..
Det kommer göra så fruktansvärt ont när hon går bort..
Men inte lika ont som om jag hade haft bättre kontakt med henne..
Fast nu är det ju inte så att hon har tagit kontakt med mig heller så det kanske är så hon vill ha det och har velat haft det hela tiden..

Fuck it..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar