måndag 2 augusti 2010

Hjälp merå!

Söv merå!
Ta bort merå!

Monstret vaknade för en timme sen och fick komma och lägga sig hos mig..
Andra natten i rad nu när han vaknar så pass ordentligt =/
Tror att han har en mardrömsperiod nu för han sover väldans dåligt.. :(
Iallafall..
Jag har ju lite sömnproblem som alla som har läst min blogg ett tag eller känner mig vet så eftersom jag vet att han sover dåligt så somnar jag typ inte alls..
Eller sömnproblem kanske man inte ska kalla det..
Snarare insomningsproblem..
När jag väl sover så sover jag djupt^^
Oftast iallafall..
Men till saken nu..
Var ner och tog en ryk och passade på att gå på toaletten nyss..
Vad sitter inte i taket där inne dådå???
Jo en förbannad jävla monsterspindel igen!!!
Dom är ute efter mig!
Jag känner det på mig!
Det är bara jag som stöter på dom jävlarna.. -.-
Sen att det kanske är för att jag typ kollar efter dom har inte med saken att göra..
Dom vill ha bort mig härifrån, så är det bara.. -.-
Nu fanns det ju ingen vaken som jag kunde skrika efter att komma och ta bort den jäveln heller så jag hoppas att den sitter kvar där imorgon...
Ja, jag hoppas på det för då vet jag vart den tar vägen :P
Den här var dock inte fullt lika stor som dom två andra jag har stött på på sistonde men den var åtminstonde en meter i diameter..
Minst!
Skulle få plats med en hel näve mellan ögonen på den..
Och tänk då på att den typ har sex stycken!



Ni ser ju själva!
Så stor var den..
Ni får ursäkta mitt hår också..
Har inte plattat det sen jag duschade^^
Nu kanske in förstår varför jag tycker att dom är obehagliga?
Men nu måste jag gå och ta någonting att dricka och sen ska jag försöka sova igen..
Ska nog hämta en hammare och ha under kudden i natt.. -.-

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar