lördag 14 augusti 2010

Mario, my love!

En tjock liten italienare, precis min smak ;D
Hur som haver så har han förgyllt min annars antagligen väldigt trista fredag^^
Dagen spenderades ju först med systerliten innan Bajsarna anslöt sig till våran udda skara..
Då bidde det fönstershopping, vurre och milkshake vid ån <3
Fredagen den trettonde var ju inte så dålig trots allt^^
Megasupernintendo spelande i otaliga timmar med systerliten räddade en annars antagligen jävligt tråkig kväll :D

Fast dagens och förmodligen årets roligaste var att man våran älskade styvpappa träffade på tant blå och fick betala femtonhundra kronor..
För att ha åkt vespa utan hjälm! xD
Otur för honom när han bara körde på en liten privat väg för att se om den funkade eftersom han har spenderat kvällen med att laga den^^
(systelitens gamla som stått i garaget i ett år)
Jag och systerliten hade ju skapligt roligt på hans bekostnad sen :P
Det är nog sånt jag skulle sysselsätta mig med om jag var polis..
Ja och bara allmänt köra med folk^^
I have the Power!

Men visst skulle jag passa som polis?^^

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar