lördag 21 augusti 2010

Jag orkar inteeeee!

Fan asså!
Min rygg dödar mig!
Jag står snart inte ut!
Över ett helt jävla dygn har den bråkat konstant!
Tänk er nackspärr..
Ni vet hur ont det gör när man vrider på nacken då..
Typ så känns det från halva ryggraden och ända upp till där huvudet och nacken går ihop..
Heeeela tiden..
För att inte tala om hur det känns när jag vrider på mig eller lyfter något eller egentligen bara lever normalt..
Inte okey!
Har försökt att ignorera det och njutit av dagen men det har fan inte gått så jävla bra..
Knaprat värktabletter som en jävla idiot och nu ska jag försöka sova också..
Hur det går att ligga ner?
Knappt överhuvudtaget kan jag säga och nåde om man råkar röra på sig om man har hittat en position som inte gör så ont... -.-
Inte okey sa jag!
Jag blir så jäääävla bitter när det är såhäääär!
Aja nu ska jag försöka klä av mig och krypa ner i sängen..
Wish me luck, eller låt bli om det känns bättre..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar