lördag 14 augusti 2010

Ojsan Hoppsan!

Såg nu hur mycket klockan var..
Oj vad jag kommer att vara trött imorgon ^^
Va fan har jag gjort hela natten liksom?
Spelat lite tv-spel, glott på film, ansiktsbokat och lyssnat på musik..
Ofta man inte tänke på vad klockan är då??
Fast det är iofs jag som är jag och jag är ju rätt så ordentligt jävla tankspridd^^

Jaja men nu är det en ny dag med nya äventyr, synd bara att jag inte kommer orka med dom^^
Men skam den som ger sig!
Jag blir ju rätt väck i huvudet när jag har sovit för lite och börjar bli trött så det ska nog kunna bli roligt iallafall.. hoppas jag..

Nej men om jag överhuvudtaget ska orka resa mig från sängen innan imorgon kväll så kanske jag lär gå och lägga mig nu??
Försöker med det iallafall :)

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar