söndag 15 augusti 2010

Söööndag motherfu**ers!

Och vad gör man på söndagar?
Jag vill veta^^

Gårdagen blev förvånansvärt lugn med tanke på vart man var..
Sen ditkomst och "tidig" hemgång..
Kameran var med men det bidde inga bilder iallafall :P
Glömmer ju bort den hela tiden..
Fast det fanns iofs inte så jävla mycket att knäppa på iallafall^^
Meeeen men..
Lite tevligt folk som man inte ser så ofta var det där iallafall :)

Men jag har ju faktiskt hunnit varit ut idag med.
Två gånger loppis med mamma^^
Kändes inte som att det fanns något annat att göra och det är ju faktiskt ganska trevligt att bara gå och skrota :)
Och hör och häpna..
Monstret tjatade inte en enda gång om att få köpa något! :O
Heeeeeelt otoligt!
Så jag var tvungen att köpa en glass till honom efter :P

Men nu ska jag glo lite på tv innan jag ska fräsa upp lite pannkakor!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar