fredag 13 augusti 2010

Den där Erika..

Hon är ju ganska blond..
Så blond att hon faller i powernap-koma och sen lyckas hon inte somna om..
Starkt jobbat!
Men seriöst..?
Varför kunde jag inte bara få somna om för?
Legat och vridit och vänt på mig i två timmar nu typ..
Det känns ju inte riktigt okey.. -.-'
Så bara för att så tänker jag lägga upp lite bilder..
Ordningen är lite knas men det bjuder jag på^^
(Alla är från samma kryssning iallafall)



Förmiddag= Mina sovkläder kidnappas av en norrlänning utan kläder och hyttnyckel^^

För att senare bli rikskändisar på webben^^


Den där Morgan..
Han är go´ han!


Det finns en anledning till detta men jag har glömt vad det var^^


Leka tjur och matador i korridoren är ju också skoj!
Eller..?

Här har det ju börjat spåra lite..
Eller det kanske det gjorde när han raggade på mig i taxfreen i rosa skjorta?

Hörde jag skål!!??


Stjärta för vakterna är ju ett måste^^
They löööööv me :P

Eller så ger man sig på Das Bajse?
(luras inte av hennes vettskrämda blick, det är hon som brukar attackera mig^^)


Äta bör man!
Annars blir man ännu fullare ;D


Oh yeeeeah!

Smutt!
Ljummen öl i stekande sol dagen efter är inte så okey!

Den där hade skrivit ut hur stor snopp hennes pojkvän(han bakom i jeans och hatt) har men det hade nästan försvunnit så hon fick lite assistans ^^

Kläm på den du!
Hennes pojkvän misstyckte ju icke!
Syns ju ganska bra också :P
Snyggjävel! :P
Nästa gång ska jag komma ihåg vad han heter..
Hoppas jag ;D
Ja nu har ni ju fått se lite av hur en kryssning med mig är^^
Men ha i åtanke att jag inte dricker så mycket så ofta och delade ca en och en halv liter Morgan med Das Bajse första kvällen..
Ja plus all annan alkohol man får i sig :P
Jaha men vad ska jag hitta på nu då?
John Blind vänsterprasslar igen så honom lär man ju inte se skymten av på ett par timmar-.-
Aja men en film funkar ju alltid!
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar