tisdag 3 augusti 2010

Jahaja..

Så var det helt plötslig mitt i natten igen..
Kul att jag ska upp och iväg på möte i stan på morgonen..
SUCK!
Men efter det väntas ett par, tre timmars bilfärd så jag får väl ta igen lite schleepen då istället..
En sista minisemester innan det är dags för "allvaret" igen..
Fan..
Jag har glömt att packa..!
Ska jag göra det nu eller ska jag försöka hinna med det imorgon bitti????
Jävla skit..
Dumt att man inte är ett dugg jävla tankspridd -.-
Ska ju iofs ändå gå ner och röka innan jag lägger mig så jag kan ju passa på att packa på en gång..
SUCK! Igen...

Annars har det väl inte hänt så värst mycket idag..
Smygit omkring med en hammare och varit smått paranoid över monsterspindlar som vanligt bara..
Nej nu måste jag fan packa om jag ska få nånting med mig och sen ska jag drömma sweet sweet dreams och be för att jag ska få någon av de sjuttioelvatusen lägenheter jag har sökt på sistone! ^^

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar