onsdag 7 juli 2010

Tröttmössaaaaaaa......

Vet någon hur trött jag är nu eller?!
Nej jag kunde tänka mig det..^^
Bidde inte mer än fyra timmars sömn innan systerliten stod och flåsade på mig och tyckte att det var dags att gå upp så vi kunde åka och schteka...
Björklingebadet bidde det idag :D
Första gången på jag vet inte hur länge och inte klagade jag, varmt i vattnet och ett stycke het stadiumpojke att glo på^^
Men nu har jag iallafall doppat mig så nu får fan ingen komma och klaga på att jag inte badar! ;P
Sen att solen lyste så trevligt och förhoppningsvis gjorde mig lite mindre blek var ju bara ett plus i kanten!
Samma visa imorgonm om det blir fin väder!
Fast på något annat bad dock :P
Storebror med familj hann tyvärr inte komma ner innan vi pös därifrån så jag får väl träffa min lilla prinsessa en annan gång istälet =/

Nej nu ska jag gå ut och mysa lite i solen innan det är dags att göra klart det sista i rummet!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar