måndag 12 juli 2010

Hmm..

Det känns inte som att jag gör annat än att blogga nuförtiden..
Kan vara för att det är så jävla varmt så att jag inte orkar göra nånting annat?^^
Vi orkade iallafall inte ta oss iväg till något bad idag..
Alldeles för varmt för att traska så långt!
Skulle ju inte ha klagat många minuter på att ha haft körkort en dag som denna..
Men det kanske man lyckas med tills nästa sommar?
Troligt?
Neeee....
Men imorgon lär man ju försöka sig på att bada..
Hur varmt det än är..

Nu börjar vädret äntligen ge med sig lite iallafall så nu kanske man lyckas få monstret i säng?
Stackarn har ju ärvt min varmblodighet och rinner ju bort^^
Men jag lyckades lokalisera en fläkt i min ena garderob som jag tänkte ställa in till honom i natt..

Nej men det var ju dags för det nu ja..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar