söndag 18 juli 2010

Och så var den veckan slut..

Det var ju kul..
Eller kanske inte?
Jag vette fan faktiskt..
Orkar inte känna efter heller^^
Kom iallafall nyss "hem" efter att ha varit med monstret och tittat på traktorrace...
Ehm.. aldrig igen!
Kände mig som en riktig bonde när jag åkte dit men kände mig som en stadsbo mer än någonsin tidigare när jag åkte därifrån!
Hur i helvete kan man tycka att det är roligt att titta på sånt där?
Inte ens monstret som i övrigt är så inihelvete intresserad av allt som har en motor och låter illa annars tyckte att det var roligt..
Som tur var så vann han en traktor i ett tombola-lotteri i pausen och underhöll sig själv ett tag sen..

Nu ska jag bara glo ansiktsboken en sväng innan det är dags att kliva in i da shower och sen lär jag knoppa om jag ska orka med morgondagen!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar