onsdag 21 juli 2010

Suck!

Varför ska jag göra det här för!?
Jag har blivit tilldelad den otroligt oupphetsande uppgiften att få igång päronens dator och internet på kontoret..
För jag är ju så otroligt dator/teknik kunnig?
Inte!?
Tyckte att jag lyckades riktigt jävla bra igår men idag så bråkar detsom fan igen... -.-
Inte okey!
Så just nu så sitter jag vid min egen dator ;D
Har saknat min lilla svarta älskare! <3<3<3
Jag har ju ingen sån där lyx med mobilt internet liksom så jaghar ju inte kunnat använda den när jag harvarit här..
Så nu har jag kidnappat gubbens lilla svarta dosa och tryckt in så nu kan jag njuta av friheten med min egen dator en stund ^^

Ska passa på att kasta in en bild på det stora åbäket som jag fick lära mig att köra häromdagen^^

Kanske inte ser så stor ut men när en Volvo är det största man har kört förut så känns den helt jävla enorm :P
Men den var mcket lättare att köra än en bil så jag tror att jag förblir lantis, skippar körkortet och bara skaffar ett traktorkort och en sån istället^^
Undrar vad mina grannar skulle tycka om det..?

Nej nu ska jag fortsätta med gubbens dator!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar