söndag 25 juli 2010

Trötta dag..

Det känns ju att det är söndag^^
Helgen har varit olidligt lång och den är ju inte slut än..

I fredags så var jag hos päronen och målade osv osv men sen kom gurkburken och hämtade mig ;D
Mycket mycket trevligt avbrott vill jag lova^^
Det slutade med utgång, jag var dock alldeles för trött så det bidde inte så livat som det brukar vara..
Sista bussen hem till päronen sen för att försöka sova några timmar innan väckning strax efter sju..
Då var det bara att sätta sig i gråa faran och brumma upp till Leksand Sommarland och leka rövare en hel dag!
Alldeles för kallt för att bada när vi väl kom fram men det gjorde inte mig så mycket :P
Inte så trevligt att brumma hem igen på kvällen dock..
Fast det regnade iofs på natten så då var jag glad att jag inte sov i tält^^
Skulle väl egentligen kanske skriva lite om vad vi gjorde och så men huvudet vill inte vara med idag och nu ska jag gå och fortsätta med mitt målande.. (fick fel färg till väggarna på färgaffären...)

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar