tisdag 13 juli 2010

Hjälp merå!

Asså fy fan vilken jävla natt!
Ska nog aldrig flytta ut på landet ändå asså..
Tog en promenad vid tolv i natt med en friend i luren, vände efter en inte allt för lång bit för att det var så mörkt och satte mig ute på gården och pratade klart istället^^
Sen vid tretiden var det fortfarande så förbannat varmt så jag tänkte passa på att duscha för att jag ändå inte kunde somna...
Möter på den största spindeln i sveriges historia i badrummet!!!!
Inte okey!!!!
Asså den var större en en sån där långbent jävel fast den var tjock!
Fyy faaaan!
Kan ju lova att det inte blev någon dusch då!
Sen kröp det skapligt på kroppen resten av natten så jag lyckades inte somna förren efter fem någon gång...
Inte okey!
Tyvärr så satt den jäveln kvar när jag gick upp så päronen fick komma in och ta bort en :P
Det är ju bra att man är modig iallafall xD

Nej nu ska jag gå och försökaq göra lite nytta innan det är dags att hämta monstret på dagis!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar