tisdag 6 juli 2010

Moooooooln!

Som ni säkert redan har märkt så bjuds det idag på trist jävla väder..
Inte okey!
Där bromsades ju mina planer att bada och få lite färg (idag igen!) och jag får istället slita på mig målarkläderna och åka hem till päronen och försöka å lite nytta gjord..
Hoppas på lite finare väder framåt kvällen så att man kan hitta på något då istället!

Var en sväng till affären nyss och skulle köpa cicetos och monstret fick åka dit på sin skateboard..
En rolig syn men han var inte i närheten lika värdelös som jag är på det (sist jag stod på en ramlade jag av och fick typ hjärnskakning^^)och med tanke på att han bara är fem så han kanske har en framtid på det området :P

Men nu ska vi pysa och eftersom det inte är så spännande att sitta vid deras stenålderburk så lär det kanske inte bli så många fler inlägg idag!
Lär ju märkas hur tråkigt jag har^^

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar