onsdag 14 juli 2010

Fan...

Min farmor har fått cancer..
Jag förstår inte..
Det stämmer inte..
Hon är ju värsta ståltanten..
Ni vet en sån där som fortfarande gör allt dom gjorde för tjugo-trettio år sen..
Skottar snö, pysslar i trädgården och bara allmänt far omkring..
Fick reda på att hon har cancer alldeles nyss men kan ändå bara se henne framför mig hur hon ligger där, nerbäddad i en jävla sjukhussäng..
Inte kan dom ge henne cellgifter heller..
Något organ som var dåligt redan som tar för mycket stryk av dom tydligen..
Förhoppningsvis får dom ordning på det snart så att dom kan ge henne alla jävla gifter hon behöver..
Vill inte förlora min farmor..
Inte än..
Har inte gått mer än ett år sen mormor dog och bara ett halvår sen morfar dog..
Jag vill ha kvar min farmor ett tag till!
Får jag inte ha min pappa och mina morföräldrar så kan jag väl åtminstonde få ha kvar henne..?
Är det så jävla mycket begärt?
Kan vi inte få slippa allt ont ett tag?
Nej min farmor är stark!
Hon klarar det här!
Eller hur?
Snälla, säg att hon gör det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar