måndag 12 juli 2010

Gjorde jag rätt?

Sket i värmen och mina gapiga och alldeles helt förjävliga grannar (ja förutom Das Bajse då), tog med mig monstret och rymde ut till päronen...
Ja asså inte nu..
Typ direkt efter förra inlägget^^
Tyvärr så räcker inte orken alltid till..
Men man är ju bara mänsklig?
Jag låtsas gärna att jag är en superhjälte men det funkar inte jämt..
Men när jag är här så är jag iallafall sysselsatt (med annat än monstret)och kan förhoppningsvis lägga undan allt annat ett tag.
Så nu jävlar ska det fixas till här ute, fås lite färg på den blekfeta kroppen och bara vara allmänt borta^^
Längtar (som en val i en vattenpöl efter ett hav) tills det är dags för nästa minisemester!
Som en bal på slottet..
Alldeles alldeles underbart!

Men nu ska jag återgå till att inte göra ett piss!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar