lördag 3 juli 2010

Nämen hej!

Nu har jag varit sådär lat på updates igen ^^
Jag får skylla på några händelserika och stressiga dagar?

Systerliten och mamma fyllde ju år i torsdags så typ heeela dagen spenderades med dom, åkte t.o.m ut och sov hos päronen efter kalasandet :)
Och igår så hade vi fullt upp hela dagen med besök hos storebrors familj och tapetserande av gästrummet..
Hann tyvärr inte klart igår.. (surprice!!)
Var stressad som ett as eftersom jag skulle vidare och umgås med Das Bajse (utan några barn för en gångs skull, länge sen nu) och så gick en tapetvåd sönder när jag satte upp den så då var det bara att avreagera sig på den och sen låta det vara till en annan dag istället ^^

Sen var vi hemma hos Das Bajse och skulle bara mysa med lite vin och så men det blev fixande (vi försöker iallafall^^) och en sen buss ner på stan istället, var galet sugna på att invadera en uteservering, men systerliten & co skulle också komma in så då blev det "krogen" istället ^^
Vi dansade, umgicks, (jag försökte inspektera mansstjärtar men det liknade mer lammköttsjakt så jag la ner rätt snabbt) drack ett par cider och hade det allmänt trevligt tills det började närma sig stängning..
Sen blev det lite knas..
Vill inte hänga ut någon eller så här i bloggen så vi säger att dom som behöver veta om vem och vad det gällde, dom vet.
Sen, när jag fått hem en väääääldigt arg systerliten, så begav jag mig vidare till ett par vänner och umgicks (och somnade en timme på soffan) innan jag åkte vidare hem och sov..
Alldeles för länge :P

Så idag så har jag missat bad och hela fadderullan..
Inte okey!
Fast det kanske blir av senare istället, det vet man ju aldrig :)
Men nu funderar jag på att röra mig mot affären och sen kanske fixa något att äta?
Ska nog ta och göra det innan jag planerar något annat^^

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar