lördag 9 oktober 2010

Time to say godnatt!

Känns inte som att jag orkar sitta uppe bara för att kolla klart på en film jag har sett massor med gånger..
Iallafall inte när jag vet att en rykande het hunk väntar på mig in da bed! :O
Ingen kan någonsin säga nej till honom så ni förstår ju hur bra han är!;D
Jag har ju tyvärr inte ensamrätt på honom..
Men så är det väl när man inleder någon seriöst med någon så populär, eller hur?
Jag kallar honom Mr Blind men vissa kallar honom Sandman..
Vet inte riktigt vad det är han gör men det funkar ju så varför klaga? ^^

Men jag undrar en sak..
Om jag drömmer att jag mördar en killkompis och dumpar honom i en sjö, visst lär det motverka drömmen han hade där han mördade mig och dumpade mig i en sjö?
Annars vågar inte jag åka på kryssning och ha honom med :P
Tänker ju inte påstå att den här dagen varit bra, inga presenter och sen berättade han om sin dröm..
Mr Blind lär ju få jobba ordentligt för att göra natten bättre!

Sleep tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar