tisdag 12 oktober 2010

Ännu ett jävla inlägg..

Varför slutar jag bara inte skriva när jag ändå inte har nånting att skriva?
Jag har ingen lust helt enkelt!
Ska bli den bittraste bitterfittan bloggvärlden någonsin har skådat!
Okey kanske inte, men just nu har jag fan inget positivt att skriva om och jag har lust att skriva helt enkelt! ^^

Krypa ner i den inte tillräckligt mjuka sängen snart!
Ska bara kolla klart på den nya serien på femman.. The Middle.
Någon annan än jag som kollar på den?
Är iofs bara andra avsnittet men det verkar ju bra hittills^^

Nej fy fan, dags att sluta knappa på den här jäveln!
Funderar på att göra mig av med datorn..
Ta bort min profil på fejjan också..
Fast.. vad fan ska jag då göra halva dagarna och hela kvällarna? :O
Lika bra att ha den kvar ett tag till, annars kan ju nånting hemskt hända..
Typ att jag blir kreativ eller börjar baka eller nåt! :O
Hemska tanke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar