torsdag 7 oktober 2010

Skriver och skriver och skriver och skriver och skriver... osv osv..
Kommer det någon vettigt av mitt ordbajsande?
Nej..
Klart att jag tycker att det är skoj att folk läser men för tillfället så skriver jag mer för min egen skull.
Mycket skit omkring mig och med viss hänsyn till min omgivning så är bloggen det bästa för mig just nu.
Vissa dricker, vissa knarkar, vissa slåss och vissa tar helt enkelt livet av sig, eller försöker..
Jag är liiiiite starkare än så..
Ja jag dricker, men absolut inte om jag har monstret hemma och jag lämnar inte bort honom för att dricka heller men det händer att jag byter de dagar jag egentligen ska vara "barnledig" för att göra någonting speciellt.
Jag knarkar inte, har aldrig knarkat och kommer aldrig att knarka, det finns folk som tycker att jag har missat något eller varit feg men jag har helt enkelt inte haft lust och nu när jag har barn så ser jag inte ens det som ett alternativ.
Jag har slagit några stycken men det var lääääääänge sen, innan jag fick barn men visst finns det alltid folk som får en att tappa humöret men hittills så har jag lyckats "kontrollera mig", den sista jag slog hette Sten Vägg och det resulterade i gips och smärtstillande^^
Och till sist, jag har ALLDELES för mycket att leva för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar